Til hovedsiden
FÅ TIPS PÅ E-POST

Tips sendes ut en gang i måneden.

Outlook tips: Bruk av kategorier i Outloook

Dersom du har behov for å samle ulike typer Outlook elementer (e-poster, avtaler, oppgaver, kontakter etc.) kan det være smart å bruke kategorier. Du kan tilordne elementer kategorier enkelt på denne måten:

1. Høyreklikk på et element (en e-post, en avtale, en kontakt etc.)
2. Velg "kategorier."
3. Velg en kategori fra listen. Om du vil definere en egen kategori gjør du dette i feltet øverst.

Senere kan man hente opp alle elementer tilhørende en kategori ved å bruke "Søk" funksjonen:

1. Klikk på "Søk" knappen.
2. Klikk på "Avansert søk" oppe i høyre hjørne.
3. Velg "Alle typer Outlook elementer" fra "Søk i:" nedtrekksmenyen.
4. Gå inn på arkfanen som heter "Flere valg"
5. Klikk på "Kategorier" kanppen og velg den kategorien du vil søke etter.
6. Klikk på "Søk nå" knappen.

Alle elementer av samme kategori vises.

Om du ønsker å heve kompetansen innenfor Outlook, anbefaler vi at du sjekker ut våre Outlook kurs.

1. Markedets beste
instruktører
2. Førsteklasses
kursdokumentasjon
3. Gratis telefonsupport
4. Startgaranti
5. Små kursgrupper
6. Kvalitetsgaranti
Les mer

Lik tipset på Facebook!


Tips en kollega om denne siden
Lukk boksen
 

Tips en kollega om denne siden

Lukk boksen