Office tips: Sporing av endringer
Dette er muligheter dere bør bruke, når flere skal samarbeide om f.eks. utviklingen av et budsjett via Excel eller en strategiplan via Word. Etter at ansvarlig person har hatt filen ute på "høring"(som best skjer ved dokumentdeling eller ved å maile filen til de aktuelle medarbeiderne), åpner han eller hun filen på nytt. Først vil man kanskje studere endringsloggen, og etterpå gå gjennom de enkelte endringene for enten å godta, modifisere eller forkaste dem.
For mer info om dette i Word eller Excel velg kommandoene Verktøy / Spor endringer. Nå får du undervalgene Merk endringer/ Godta eller forkast endringer/ Sammenlikn dokumenter. Du kan lære alt du trenger om selve teknikken på KnowledgeGroup PC-HELPs videregående kurs, eller på skreddersydde kurs der ulike temaer settes sammen for best mulig å dekke behovet i din virksomhet.
Om du ønsker å heve kompetansen innenfor Office, anbefaler vi at du sjekker ut våre
Office kurs.