Til hovedsiden
FÅ TIPS PÅ E-POST

Tips sendes ut en gang i måneden.

Office tips: Øk sikkerheten i Office

Hvis du ønsker å forhindre at andre får tilgangen til Office dokumentet ditt kan du skrive inn et passord for å beskytte det.

Gjør følgende:

1. Klikk på Fil – Lagre som.
2. Velg Verktøy i Lagre som dialogboksen.
3. Velg Sikkerhetsalternativer (Eller Generelle Alternativer i Excel).
4. Skriv inn et passord under Passord for åpning.
5. Gjenta passordet.

Det må nå skrives inn et passord for å kunne åpne filen. Dette tipset fungerer i Word, PowerPoint og Excel.

Generell dokumentbeskyttelse som beskytter dokumentet mot endringer kan du sette under Verktøy – Beskytt dokument… i Word, eller Verktøy – Beskytt i Excel

Om du ønsker å heve kompetansen innenfor Office, anbefaler vi at du sjekker ut våre Office kurs.

1. Markedets beste
instruktører
2. Førsteklasses
kursdokumentasjon
3. Gratis telefonsupport
4. Startgaranti
5. Små kursgrupper
6. Kvalitetsgaranti
Les mer

Lik tipset på Facebook!


Tips en kollega om denne siden
Lukk boksen
 

Tips en kollega om denne siden

Lukk boksen