Til hovedsiden
Office

Smart samhandling i Office

Undervisningsform Undervisningsform: Klasseromskurs

På dette kurset lærer du hvordan du kan samarbeide med andre om dokumenter, presentasjoner, oppgaver, prosjekter og møter. Mulighetene for samhandling ligger i allerede i Office-pakken, vi lærer deg bare hvordan du tar funksjonaliteten i bruk. Resultatet er økt trivsel og effektivitet på arbeidsplassen!

Merk! Det er en forutsetning at du har tilgang til MS Office, Skype og SharePoint på jobben. Kurset kjøres i 2013 versjonen (mesteparten av innholdet er likt med 2010 versjonen).

Kurset kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt i deres eller våre lokaler.

6 gode grunner til å delta

1. Lær om samtidig redigering av filer
2. Del skjermen virtuelt med en kollega
3. Hvordan bruke arbeidsflyt i SharePoint
4. Administrere og tildele oppgaver
5. Del møtenotater med andre i OneNote
6. Bruke felles arbeidsområder

6 gode grunner til å velge KnowledgeGroup

  1. Best practice kursinnhold
  2. Markedets beste instruktører
  3. Førsteklasses kursdokumentasjon
  4. Gratis support
  5. Små kursgrupper
  6. Kvalitets- og startgaranti

Forkunnskap: Ha generell erfaring med bruk av Excel, Word, PowerPoint og Outlook. Kjennskap til SharePoint er en fordel, men ikke et krav.

Varighet: 1 dag

Pris: Kr 3820,- pr. deltaker

Tips en kollega om dette kurset

Lukk boksen
Sted og tid

Kursdatoer

Bedriftsinternt

Kurset kan holdes i deres eller våre lokaler. Vi har lokaler i Oslo, Trondheim, Bergen, Hamar og Stavanger
Om kurset
Lukk boksen
BETINGELSER OG PRAKTISK INFORMASJON

Fakturering

Kurs faktureres ved bestilling og betalingstiden er netto pr 15 dager eller før kursstart, dersom denne datoen faller tidligst.

Avbestillingsfrist

Kunden kan avbestille deltakere til kurs innen 21 dager før kursets første dag. Ved avbestilling senere enn 21 dager før kursstart faktureres kurset i sin helhet.

Lukk vinduet

 

Tips en kollega om denne siden

Lukk boksen